Wednesday, October 27, 2010

Ho Leng ... please hear us out ...



YB. Encik Wong Ho Leng
Dear YB, 

The followings are the issues or matters which we want to bring to your attention.

Thank you.
  

13 comments:

  1. hope you can assist us Bumiputera on the high rental charged by sedc.

    tq YB.

    ReplyDelete
  2. u better go direct to SEDC not ho leng. ha....ha....ha.... faham bahasa keh.....

    ReplyDelete
  3. Pihak Pakatan Rakyat perlu ambil issue kelohan Raklyat trerhadap SEDC menjadikan Ajenda mareka dalam pilihanraya akan datang. Kerana rata rata kedudokkan bangunan SEDC diseluruh negeri disewakan, dan rata rata sewanya tinggi dan tidak mengikut keadaan dan kemampuan pasaran bumiputra yang baru berniaga. Rata rataa didengar pihak pegawai SEDC mengeluarkan kata kata 'you want it, take it, or leaver it, there are many waiting to take' kata mareka dengan angkuhnya. Dan tanya SEDC berapa ramai peniaga bumi yang telah dimajukan dan berjaya oleh SEDC, di Kuching, sampai Lawas?

    ReplyDelete
  4. tahu kitak YB tok. Nya ni ada masa untok orang bumiputra. angenda perjuangaan nya dah lain. fight only for CHINESE. lebih bait kita suroh Dato Ibrahim Ali lebih effective lagik. Hidup Mati Orang Bumiputra Dalam Tangan Bumiputra Pun Bukan Cina.
    cina hanya bijak mengunakan orang bumiputra saja.

    ReplyDelete
  5. Dear Oloi..it works both ways...orang melayu pun cuma guna bangsa lain, cina, iban, bidayuh....apa agi orang melanau...

    ReplyDelete
  6. setuju. bodo oloi ya. tok mesti orang pbb.

    ReplyDelete
  7. YB can talk to SEDC but decision rests with SEDC. Go as a group and talk to SEDC. You may seek YB assistance to make arrangement for meeting if you cant handle it yourself.

    ReplyDelete
  8. satu cadangan yang baik. tapi macam mana nak kontek yb?

    ReplyDelete
  9. standard modus of operandi ... bila yb BN sik pat nulung, agak yb pembangkang. bila gik yb BN sik take BN supporters for granted? undi maok tapi keja sik maok.

    ReplyDelete
  10. yb tu belik, ya ka nyaga sina aja.belik belik

    ReplyDelete
  11. orang pkr atau pemangkang mana faham yang mana satu guru besar/pengatua. dia orang semuanya sama.

    ReplyDelete
  12. melano nisi salah oiiii.... apa kitak orang ingat kitat orang melayu tulin kah. i won't be suprised nenek dato kitak pun turunun dari melano. jangan sombong lah. melano.....melano.....melano all over the world lah. aku sumpah kitak orang kitak akan tidak boleh lari dari melano. kelak anak cucu kitak nikah dengan orang melano.

    ReplyDelete
  13. Apa bila kita kelakar hal SEDC.ada orang ambil arti yang sidak sik suka kpd Melano, ini adalah mengecewakan. Hal SEDC sik ada kena mengena dengan Melano. Itu sahaja.Kedai SEDC di Kuching sewa sama dengan sewa Kedai SEDC di Bintulu, cuma orng kita dikuching perlu faham dan janganlah main hantam. Dan kaitkan Melano dalam hal tok.

    ReplyDelete