Monday, August 19, 2013

Tiada pemilihan di Merdong, Halmi menang tanpa bertanding Ketua Pemuda PBB Meradong




Halmi kekal terajui Pemuda PBB Cawangan Meradong

Posted on August 19, 2013, Monday
BINTANGOR: Jawatankuasa Pergerakan Pemuda Parti Pesaka Bumiputera Bersatu (PBB) Cawangan Meradong mengadakan sesi pemilihan ahli jawatankuasa baharu, semalam.
Pada sesi pemilihan tersebut, Halmi Morsili kekal menerajui Pergerakan Pemuda PBB Meradong selepas menang tanpa bertanding.
Halmi, 38, berpengalaman lebih 10 tahun dalam politik terus mendapat kepercayaan untuk menerajui jawatankuasa berkenaan.
Mengulas mengenai pemilihan itu, Halmi berkata, ia merupakan satu tugas berat, namun beliau tetap akan melaksanakan amanah dengan sebaik mungkin demi parti.
“Pihak kita akan berusaha memantapkan lagi pergerakan parti ini, agar sokongan dan kepercayaan di peringkat akar umpi terus kukuhi.
“Pada masa sama, jawatankuasa akan bergerak dari semasa ke semasa untuk membantu parti mempersiapkan diri menghadapi Pilihan Raya Negeri yang akan datang, serta menjalankan tanggungjawab sosial kepada masyarakat,” katanya.
Turut menang tanpa bertanding, Jakeri Haji Form yang menyandang Naib Ketua.
Pada masa sama, Zaini Busrah sebagai Setiausaha dan dibantu Jkhann Julaihi, Abang Zakaria Abang Waslie memikul amanah selaku Bendahari dan dibantu Isnin Berang.
Jawatan Ketua Penerangan pula disandang Dainel Nooral yang dibantu Abang Abdul Zakir.
Tujuh Ahli Jawatankuasa (AJK) dan tiga pelantikan lain ialah Abang Abu Seman, Saat Busrah, Masino Adenan, Mohammad Ugor, Fauzan Mahdi, Mastapa Majid, Ismail Bakar, Abang Yahya Abang Othman, Kamsul Suhaili dan Rosemandi Saufi.


No comments:

Post a Comment