Monday, November 15, 2010

Datanglah Beramai-Ramai Ke Kampung Boyan

Click Image To Enlarge
Kasim Sirat. said in Is SEDC still helping the Bumiputeras? :

Di kpg Boyan minggu ini akan diadakan satu majlkis besr besaran katamal Al Koraan anjuran pihak Maktab Bacaan di Kpg boyan. 

Seramai 60+ kanak kanak mengambil bahgian, Masing masing menyumbang belanja sampoai RM 300.- menyertai keranmaian ini yang akan dirasmi oleh YB, dan Nma YB belum lagi dapat jawapan? 

Munkin YB datuk Dr Wan Junaidi kerana kerabat sidaknya lah yang buat anjuran. Yang jadi ketua penyambut tetamu nanti ialah Penghulu Cikgu mohd Kassim. dan ada juga caritanya Penghulu tok nak ke Bintulu nak nikah disama dalam masa yang sama kata sidak kawsan kawannya. mana satu betul? 

Ada juga carita menyebut Penganjur akan dapat sponsor dari berberapa YB YB kita bagi menjayakan lagi acara ini. 

Samoga pihak pengajur dapat kajayaan dan kemudian pada masa akan datang anjuran nya nanati akan bertambah samapi ke 100 orng paserta, dan dapat banyak duit dan harap orang ramai akan hadir kemajlis ini nanti.

November 15, 2010 3:34 PM

7 comments:

  1. Alhamdulillah dan tahniah kepada anak2 yg akan khatam alquran.
    Semoga bacaan mereka nanti akan membuka hati untuk bertaubat mereka2 yg menjadi pencopet, penyeluk saku dan mereka yg merosak kereta2 yg parking di Kg Boyan & Gersik semasa menjamu selera di tebingan yg indah itu. Tempat indah dan makanan nya sedap. Tapi org2 inilah memalukan kita.

    ReplyDelete
  2. pihak JKKK hendaklah tidak memandang ringan perkara ini.

    ReplyDelete
  3. giney nak datang merameykan majlis ya mun ramey sidak pencopet, penyeluk saku dan perosak kereta di sia? bagus gik duduk di rumah niat astro.

    ReplyDelete
  4. Bukan semua yang sik baik diKpg Boyan, ada banyak baiknya, tetapi apa yangberlaku adalah pantulan kedaaan hidup dikewasan ini. Ikut kata pihak Berkuasa Pendudok dikewasn Boyan Gersik telah maju dan keddudokkan mareka terkeluar dari paras kemiskinan. Sabenarnya paras kemiskinan masih tinggi, itulah akibatnya berlakunya curi motor, curi besi burok, tutup longkang, tin minuman kosong dan ramai tidak ada kerja suka berpoya poya bergumpol dudok sakitar tepi sungei sampai kapagiesok, berpeluk peluk lelaki dan perampuan cukup sok mareka satiap hari, pagi esok bolih lihaat banyak kacc picahan botol minuman arak dan mareka berjogging pada hari harinya perlu berjaga jaga tidak tertinjak kaca yang bertaburan itu.Ini lah gambar pembangunan kewasan Boyan Gersik yang bergelar 'Permadani" kata YAB Ketua Menteri kita.

    ReplyDelete
  5. ada perkhidmatan seks oleh perempuan di kampung ya? mun ada, boleh juak datang jengok-jengok.

    ReplyDelete
  6. Eh. Kau jangan nak merik malu kampong kamek. Walau kamek miskin, sik ada sampei macam ya. Mun nak nulis sitok, guna otak ya lok. Fikir2 sikit. Kaupun ada anak isteri.

    ReplyDelete
  7. terimakasih dato wan kerna setuju datang untuk menjengok kampung meraikan majlis khatam. dah banyak orang kampung bisin lam blog tok. terimakasih juak dengan orang-orang dato wan yang nyampey mesej dalam blog tok dengan dato wan. mun dapat datanglah selalu dato.

    ReplyDelete