Saturday, August 24, 2013

Firdaus Morshidi dilantik ketua Pemuda PBB Bekenu



Firdaus dilantik ketua Pemuda PBB Bekenu


Utusan Borneo August 23, 2013, Friday

MIRI: Seorang peguam muda, Firdaus Morshidi telah diberi mandat untuk menerajui Pergerakan Pemuda Parti Pesaka Bumiputera Bersatu (PBB) Cawangan N61 Bekenu apabila dilantik sebagai ketua pergerakan tersebut.
Pelantikan beliau diumumkan pada Mesyuarat Agung Perwakilan Tiga Tahun Sekali Pergerakan Pemuda PBB Cawangan N61 Bekenu yang diadakan di Dewan Masyarakat Bekenu pada Ahad lalu.
Firdaus, 37, yang merupakan anak jati tempatan dan berasal dari Niah dilantik menyandang jawatan itu setelah menang tanpa bertanding dalam proses undian yang diadakan semasa mesyuarat berlangsung.
Mesyuarat sama turut menyaksikan pelantikan Babu Lasan sebagai naib ketua, Sharbini Salleh (setiausaha), Ahmad Zaini Ramli (naib setiausaha), Malina Lasa (bendahari), Arbi Jukin (naib bendahari), Mohd Azizul (penerangan) dan Radiman Abdul Manan (naib penerangan).
Semua jawatan tersebut telah dimenangi tanpa bertanding semasa proses undian dilakukan.
Manakala lapan ahli jawatankuasa (AJK) cawangan yang lain terdiri daripada Awang Sapiee Awang Taip, Awang Mohd Hashriq Awang Pungut, Abdul Halik Jafar, Mohiddin Masleh, Anuar Bujang, Johny Ho dan Mazari Mahdar.




No comments:

Post a Comment