Friday, December 10, 2010

An email to KASKA on 'mosquito breeding problems' in Kampung Gersik and Kampung Sourabaya

(a) Content:
Click Image

(b) Attachments

Click Image


Click Image

5 comments:

  1. Lain gik kesah di taman sejoli, kk hj kassim macam sik ambik indah jak ada hamba diam sebelah surau di sia nginang manok.....mun lekak ari ujan, angin pun betiup.....bau taiee manok ya masok ke dalam surau.... harap kk hj kassim ambil tindakan sewajar untok kebaikan bersama.....DBKU harap dapat buat tinjauan di sia, terima kaseh.

    ReplyDelete
  2. Sampee ke hari ini pihak berkuasa PBB atau wakil PBB juga DBKU tidak ambil indah dan tindakan dan berdiam diri sidaknya apa kah pihak pihak Berkuasa hari ini terus demikian sikap tidak perlu ambil berat masalah yang sedang dihadapi oleh rakyat. Betul kata YB datuk sri Amar Adenan Pak Hj satem baru baru ini yang berkemunkinan bedrberapa calun BN akan kalah diatas sebab kehilangan kapercayaan dari rakyat. Shabas, YB beri ingat hal tok kpd pihak YB YB kita yang terus bersikap mendiam diri. Dan orang masa kini bukan pandang Parti dan batang tubuh siapa yang dicalon, tetapi mareka yang mendapat tempat dalam hati rakyat akan dapat sokongan ramai. Berkenaan hal di Kpg gersik, surabaya ulu dan tmn sijoli, kelak terjadinya merebak pinyakit bawaan nyamok baru pihak Berkuasa bertindak dan itu nanti adalah terlambat setelah berberapa orang kena sakit dan bolih membawa maut. Samoga sidaknya berkomited dalam hal hal ini.Ini termasuk lah pihak berkuasa kasihatan yang berpejabat di Hospital besar Kuching, diminta ambil perhatian segera perkara ini.

    ReplyDelete
  3. Apa kena mengena kita orang sikit sikit ucap terimakasih, dan baru tok terimakasih kpd DBKU, apa artinya semua tok, sidak DBKU apa perlu diberi terimakasih, semua apa yang disebut olih sdr kita adalah tanggong jawab sidaknya dan tidak perlu diberi ucapan terimakasih. Sidak orang udah dibayar gaji oleh Kerajaan jangan kita orng menjakan sidaknya harap lah sdr jangan buat demikian.

    ReplyDelete
  4. ucapan terima kasih ya kerna masih dapat bersabar... jgn salah paham.

    ReplyDelete
  5. Eeeh. Nang kita org sia ceridak.
    Semua mauh arap kamek org DBKU nok cuci uras arus kitak org.
    Kelak madah sidak Kg Bintawak pengotor.
    Kitak org sama juak. Cubalah gotong royong, marit, nebas rumput, buang sampah.
    Nok kitak org pande, nya lah be Karaoke ajak.
    Penghulu pun Raja Karaoke.

    ReplyDelete