Saturday, November 6, 2010

"Siapa berani komplen Orang Jual Rokok haram/illegal di Bintulu"



8 comments:

  1. if not mistaken, there are two assistant ministers from bintulu. and one of them is PBB secretary general. nothing has been done by these two guys to eradicate illegal cigarette business?

    ReplyDelete
  2. Bintulu town is fulled of samseng.

    ReplyDelete
  3. urang kuching jak berani melawan orang atas. mun di arap sidak luar bandar, ngekot jak. sik pat di arap.

    ReplyDelete
  4. Semua orang yang merokok dan minum arak beli di sia termasuk sidak yang beruniform dan YB sendiri...sik ada jalan nak report.Barang murah.Kami terkejut orang luar dari Bintulu madah cda nak meli Chivas kat payung sbb murah.

    Saya rasa samseng satu hal tapi wakil rakyat takut untuk bertindak...namun tetapi kalau lambat bertindak masalah social akan timbul...kes bergaduh pun sering berlaku tanpa di lapur di tempat itu...ada dua tempat yang ada menyediakan jualan minum murah dan rokok haram di Bandar Bintulu.

    Saya harap Ahli Parlimen kita Dato Tiong boleh bertindak..kalau nak tunggu dua ADUN kita tu jangan harap la...tunggu sampai berjanggut pun mereka tak ambil pot.

    ReplyDelete
  5. ketua samseng termasuk pandi kah. ketua pemuda apa polah. tidor kah atau jadi supplier dgan member2 di hq.

    ReplyDelete
  6. duit masuk poket, pa nak di bisin agik. pandi dan fadilah gik syuk hitong duit. undi BN gik election tok. tulah ...

    ReplyDelete
  7. hoi pok, kenak nama pandi dikait? nya bagus bah, pandey merik komen dengan newspaper. nya usahawan gigih. adakah patut kait nya dengan arak. paloi ko tok!

    ReplyDelete
  8. Siklah Paloi....mun harap dak Talib & dak Pandi ya....sidaknya ya dolok kaya...tapi rakyat merempat..betul sik???....Apa lagi mun pasal kerja...org bintulu nang susah nak dpt kerja di tmpt sendiri...Pasal arak & rokok tok....nang sikda penguatkuasaan...mun ada pun sidaknya dak bertapok awal...mmg ada informer bah...

    ReplyDelete